facebook
youtube

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informujemy, że od dnia 22 kwietnia w Urzędzie Gminy Słupsk będą przyjmowani interesanci, we wskazanych w Rozporządzeniu sprawach niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informujemy, że od dnia 22 kwietnia w Urzędzie Gminy Słupsk będą przyjmowani interesanci, we wskazanych w Rozporządzeniu sprawach niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom (art.13).  Dotychczas Urząd Gminy Słupsk realizował większość z tych zadań za pośrednictwem poczty elektronicznej czy innych dostępnych kanałów teletechnicznych.

  • Zgodnie z art.13, dotyczy to następujących zadań:

1. Ewidencja ludności – 59 842 84 60 wew. 31

2. Dowody osobiste - 59 842 84 60 wew. 14

3. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 i 471) - 59 842 84 60 wew. 76

4. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471), 59 842 84 60 wew. 23

5. Wydawanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471); 59 842 84 60 wew. 24

Jednocześnie informujemy, że przyjmowanie interesantów odbywać się będzie zgodnie z zachowaniem wszelkich przyjętych zasad bezpieczeństwa.

  • Aby załatwić swoją sprawę należy:

1. Skontaktować się telefonicznie z pracownikiem merytorycznym w celu umówienia się na konkretny dzień oraz godzinę. Telefonicznie lub info@gminaslupsk.pl

2. W dniu wizyty w Urzędzie: wejście do Urzędu Gminy Słupsk tylko w maseczce oraz rękawiczkach. Obowiązkowa dezynfekcja rąk oraz badanie temperatury ciała przez wyznaczonego pracownika urzędu gminy.

3. Bezpośrednie skierowanie się do wskazanego stanowiska w celu załatwienia swojej sprawy.

  • Zgodnie z Rozporządzeniem, zadaniami niezbędnymi do pomocy obywatelom są również, sprawy z zakresu:

1.Pomocy społecznej

2. Usług komunalnych

O sposobie przyjmowania interesantów, w tych sprawach decydują kierujący jednostkami, którymi są odpowiednio: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Prezes Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach.

  • Przypominamy, iż wiele spraw możecie załatwić Państwo drogą elektroniczną ,kierując pismo czy wniosek na adres info@gminaslupsk.pl lub przez system EPUAP - https://www.gov.pl/

  • Wnioski i pisma można składać również do wystawionej w tym celu specjalnej skrzynki podawczej, przed Urzędem Gminy Słupsk ul. Sportowa 34.

  • Dbając o bezpieczeństwo mieszkańców jak również pracowników Urzędu, dokumenty, które trafiają do nas pocztą tradycyjną poddawane są 48 godzinnej kwarantannie.