Rejestr Danych Kontaktowych
Aby ograniczyć do minimum wizyty w urzędach Ministerstwo Cyfryzacji wprowadziło Rejestr Danych Kontaktowych. Usługa ma na celu ułatwienie kontaktu pomiędzy obywatelami a urzędami.
Aby ograniczyć do minimum wizyty w urzędach Ministerstwo Cyfryzacji wprowadziło Rejestr Danych Kontaktowych. Usługa ma na celu ułatwienie kontaktu pomiędzy obywatelami a urzędami. Dzięki temu szybko dostaną Państwo powiadomienie o np.
- Dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym).
- Rozpatrzeniu złożonych wniosków (np. w programie Rodzina 500+).
- Zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego.
- Potrzebie uzupełnienia dokumentów.
JAK DOŁĄCZYĆ DO RDK?
1. W URZĘDZIE
Wypełnij dostępny u nas formularz. Jeśli masz pytania, zapytaj urzędnika.
2. PRZEZ INTERNET
Wejdź https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-rejestru-danych-kontaktowych-rdk
Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili można je także zmienić lub usunąć.