facebook
youtube

Jeżeli osoba chce sprawdzić, czy jest objęta kwarantanną lub izolacją domową, powinna zalogować się na stronie pacjent.gov.pl przez Profil Zaufany, e-dowod lub konto bankowe w: Banku Polskim PKO, Inteligo bądź Banku Spółdzielczym SGB.

W przypadku logowania przez Profil Zaufany użytkownik zostanie przekierowany na stronę pz.gov.pl, gdzie należy wpisać login i hasło do Profilu Zaufanego. Do PZ można także zalogować się przez wybrane aplikacje bankowe.

W przypadku błędu występującego podczas logowania na pacjent.gov.pl można spróbować zalogować się do Profilu Zaufanego bezpośrednio na stronie pz.gov.pl, a następnie przejść na stronę pacjent.gov.pl. Jeżeli pracownik przebywa na kwarantannie domowej, nad jego imieniem bądź imionami na stronie pacjent.gov.pl (największy napis na ekranie) wyświetlą się informacje na ten temat wraz ze wskazaniem daty, do kiedy obowiązuje kwarantanna domowa bądź izolacja.

W sytuacji, gdy kwarantanna zostanie zdjęta z użytkownika (np. ze względu na negatywny wynik testu na koronawirusa), na stronie pacjent.gov.pl nie będzie żadnych informacji o zakończeniu kwarantanny, ale komunikat o objęciu kwarantanną bądź izolacją domową przestanie się wyświetlać.